آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رقیب فرهاد مجیدی روی نیمکت نساجی مازندران!

  • کد خبر: ۶۰۸۹۰
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
رقیب فرهاد مجیدی روی نیمکت نساجی مازندران!
ساکت الهامی که پیش از این شایعات زیادی حول حضورش روی نیمکت استقلال شنیده می شد، به عنوان سرمربی جدید نساجی انتخاب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه نساجی مازندران پس از قطع همکاری با مجید جلالی، اعلام کرد ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی این تیم در ادامه فصل فعالیت می‌کند.


ساکت الهامی که سابقه مربیگری در تیم‌های استقلال تهران، مس کرمان، صبای قم، شهرخودرو و ماشین‌سازی را دارد، در تیم‌هایی همچون نساجی مازندران و تراکتور نیز سرمربیگری کرده که پس از چهار سال دوباره به جمع قائم‌شهری‌ها بازگشت.

الهامی در نیم‌فصل دوم سال گذشته هدایت تراکتور رده نُهمی را برعهده گرفت و در پایان فصل موفق شد این تیم را با صعود پنج پله‌ای در جدول به جایگاه چهارم برساند و از سوی دیگر در فینال جام حذفی با برتری مقابل استقلال به قهرمانی در این رقابت‌ها دست پیدا کند و سهمیه مستقیم آسیایی را بگیرد.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->